Reklamačný poriadok
- Spoločnosťou sa rozumie právnická osoba, podnikajúca na území Slovenskej republiky, zapísaná v: Espan, s.r.o., Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, 45501/B, IČO: 36765422, DIČ: 2022553104, IČ DPH: SK2022553104 podľa §4, sídlo: Jakubov 551, 900 63 Jakubov, Slovenská republika. Štatutárny orgán: Andrea Hallová (konateľ) na základe predmetu činnosti: sprostredkovanie predaja, prenájmu a kúpy nehnuteľností (realitná činnosť), (v ďalšom texte aj ako „spoločnosť“)
- Klientom sa rozumie akákoľvek fyzická či právnická osoba, ktorej spoločnosť poskytuje svoje služby na základe vyššie uvedeného predmetu činnosti.
- Ak klient usúdi, že služby poskytované príslušnou spoločnosťou sú nevyhovujúce alebo bude mať k vykonávaniu obchodného prípadu iné výhrady, je oprávnený uplatniť výhradu / výhrady (ďalej len „reklamácia/reklamácie“):
- poštou na adrese: Espan, s.r.o., Jakubov 551, 900 63 Jakubov, Slovenská republika.
- osobne na adrese: Espan, s.r.o., 1. Mája č.101/12, 901 01 Malacky, Slovenská republika
- elektronicky na adrese: espan@espan.sk
- telefonicky na čísle +421905982409. Spoločnosť a klient sa v prípade telefonického kontaktu dojednajú na ďalšom postupe ohľadne podania a spísania reklamácie, postupu pri jej riešení atď.
- Spoločnosť spíše s klientom o každej reklamácii, ktorá je u nej uplatnená, reklamačný protokol v papierovej forme. Rovnopis alebo kópiu reklamačného poriadku si ponecháva aj klient podávajúci reklamáciu.
- Klient je povinný uplatniť reklamáciu písomne s vlastnoručným podpisom a je povinný ju spísať určito, zrozumiteľne, správne a presne uviesť reklamované skutočnosti, ktoré namieta a svoje tvrdenia aj vierohodným spôsobom dokázať - preukázať, najmä predložením právne relevantných dokladov, ktoré je povinný obstarať na svoje vlastné náklady. Klient je ďalej v tejto reklamácii povinný uviesť aj práva, ktoré týmto spôsobom voči spoločnosti uplatňuje a ktoré nie je oprávnený neskôr meniť bez súhlasu spoločnosti.
- Spoločnosť klientovi podávajúcemu reklamáciu, potvrdí prijatie reklamácie.
- Spoločnosť preskúma opodstatnenosť reklamácie a uzná ju ako oprávnenú, alebo neoprávnenú.
- Klient je povinný spoločnosti poskytnúť všetku súčinnosť potrebnú na objasnenie reklamovanej skutočnosti.
- Vybavenie reklamácie sa uskutoční ihneď, prípadne v odôvodnených prípadoch do 3 dní. Ak to nie je možné, najmä ak sa vyžaduje zložité zhodnotenie stavu reklamovanej služby, klient je o vybavení reklamácie upovedomený najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
- Pokiaľ spoločnosť uzná reklamáciu za oprávnenú, poskytne klientovi náhradu vo forme zľavy na reklamovanú službu alebo iné plnenie.
- Neuznané reklamácie oprávňujú klienta na podanie žiadosti o opätovné preskúmanie oprávnenosti reklamácie do rúk konateľa spoločnosti, ktorý reklamáciu znovu posúdi a svoje rozhodnutie oznámi klientovi.
- Na základe zistení učinených z reklamačných protokolov vyvodzuje spoločnosť dôsledky, stanovuje metódy, návody a dáva pokyny, aby bolo možné predchádzať vzniku prípadných ďalších reklamácií.
- Ostatné právne vzťahy medzi spoločnosťou a klientom výslovne neupravené týmto Reklamačným poriadkom, sa budú riadiť príslušnými ustanoveniami jednotlivých zmlúv uzavretými medzi spoločnosťou a klientom, príslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov platných na území SR, a to v tomto poradí.
- Spoločnosť je oprávnená z dôvodu zmien vo svojej obchodnej politike alebo zmien právnych predpisov na území SR, alebo na základe vývoja právneho alebo podnikateľského prostredia, alebo v záujme bezpečného fungovania informačného systému, alebo minimalizácie rizika, tento Reklamačný poriadok kedykoľvek meniť, alebo dopĺňať.
- Spoločnosť určí zverejnením alebo vo svojich prevádzkach alebo na svojej internetovej stránke aktuálne znenie Reklamačného poriadku. Za vady služieb nemožno považovať čerpanie služieb menšieho rozsahu spôsobené samotnými okolnosťami vyššej moci – napr. povodeň, snehová kalamita, víchrica, krupobitie, poškodenie bleskom, vrátane prerušenia dodávok elektrickej energie alebo vody.
- Spoločnosť spracováva osobné údaje v zmysle zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení zákona č. 84/2014 Z.z. (úplné znenie zákona zo dňa 30.05.2014 je uvedené v Zbierke zákonov pod číslom 136/2014 Z.z.).
- Tento reklamačný poriadok nadobúda účinnosť 02.05.2017.
.....................................................
Andrea Hallová
Espan, s.r.o.
Reklamačný formulár
spoločnosti:
Espan, s.r.o., Obchodný register Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, 45501/B, IČO: 36765422, DIČ: 2022553104, IČ DPH: SK2022553104 podľa §4, sídlo: Jakubov 551, 900 63 Jakubov, Slovenská republika. Štatutárny orgán: Andrea Hallová (konateľ).
Dátum podania reklamácie:
Údaje o maklérovi, ku ktorému sa reklamácia vzťahuje:
Typ transakcie, ktorá bola zrealizovaná: □ predaj □ prenájom □ kúpa
Špecifikácia nehnuteľnosti:
Údaje o osobe, ktorý podáva reklamáciu (meno, priezvisko, adresa, kontakt, email):
Vecný obsah reklamácie (vyplňuje osoba, ktorá podáva reklamáciu). Špecifikujte tiež pochybenie v konaní makléra alebo samotnej realitnej kancelárie.
V......., dňa:............................
......................................................................
Podpis osoby, ktorá podáva reklamáciu:
Vyjadrenie k reklamácii spoločnosťou Espan, s.r.o. :
Reklamácia bola uznaná za oprávnenú: □áno □ nie
Odôvodnenie:
Spôsob vybavenia reklamácie:
V......., dňa:............................
......................................................................
Andrea Hallová
S vybavením reklamácie (*hodiace sa označte krížikom): □ súhlasím □ nesúhlasím
V......., dňa:............................
......................................................................
Podpis osoby, ktorá podáva reklamáciu